Rocking rafting - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Selina - WaarBenJij.nu Rocking rafting - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Selina - WaarBenJij.nu

Rocking rafting

Door: Selina

Blijf op de hoogte en volg Selina

26 Juli 2009 | Oostenrijk, Zell am See

Hallo allemaal!!!

Hier zijn we weer met nieuws uit Oostenrijk. Gisteren zijn we met zn tweeen gaan raften. Mijn vader en ik, mijn moeder had niet veel zin. Om twee uur in de middag moesten we bij OutdoAdventures zijn. Daar kregen we een Ikea tas waar we alle spullen in moesten doen. Wetsuit, vest, waterschoenen, reddingsvest en een helm. Toen gingen we op weg naar de rivier. Daar zat extra veel water in omdat het geregent had. Toen moesten we alle spullen aantrekken. Dat moest gewoon op een grasveldje. Toen moesten we in de boot gaan zitten. Daar kregen we instructies over hoe we moesten peddelen en welke commandos je had. Ook leerde je hoe je mensen uit het water moest helpen als ze uit de boot vielen. We hadden vijf commandos: Forward (vooruit), Backward (achteruit, dat was heel lastig), Left Backward (dan moest links achteruit en rechts vooruit), Right Backward (precies andersom en Stop. Het water was heel wild. En als het ruistiger was moest je allerlei rare opdrachten uitvoeren. Iedereen moest ook een keer in het water springen (ik ook dus). Na anderhalf uur waren weer terug aan wal. Nu hebben papa en ik allebei spierpijn.

Tot de volgende keer maar weer!!!

Groetjes van de van Luikjes

  • 30 Juli 2009 - 11:16

    Carolien :

    Hoi de van luikjes,
    Hier een krabbel uit Denia.
    In jullie reisverslagen lees ik dat jullie al veel leuke dingen gedaan hebben. Heb je ook nog leuke foto´s ??

    Gr. de Ansjovisjes

  • 04 Augustus 2009 - 11:51

    Miek:

    hoi
    ik ken jou niet, maar ik zie dat je in zell am see op vakantie bent en dat je bent wezen raften. ik ga ook over een poosje naar Zell am See en wil graag raften.
    waar hebben jullie geraft?
    groetjes miek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Oostenrijk, Zell am See

Selina

Actief sinds 13 Juli 2009
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 42217

Voorgaande reizen:

03 Juli 2016 - 30 Juli 2016

Salamanca

01 Juni 2016 - 17 Juni 2016

Griekenland: Peloponnesos & Vasteland

29 December 2015 - 25 Januari 2016

Noord-India

05 Juli 2015 - 24 Juli 2015

Indonesië: Bali, Java & Flores

22 December 2012 - 04 Januari 2013

Cambodja / Thailand

06 Augustus 2012 - 15 Augustus 2012

Turkije

26 Februari 2012 - 04 Maart 2012

Lapland

04 Juli 2011 - 17 Juli 2011

Cruise Oostzee

20 Juli 2010 - 20 Augustus 2010

Borneo, Miri

18 Juli 2009 - 03 Augustus 2009

Oostenrijk, wir kommen!

Landen bezocht: