Rocking rafting - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Selina - WaarBenJij.nu Rocking rafting - Reisverslag uit Zell am See, Oostenrijk van Selina - WaarBenJij.nu

Rocking rafting

Door: Selina

Blijf op de hoogte en volg Selina

26 Juli 2009 | Oostenrijk, Zell am See

Hallo allemaal!!!

Hier zijn we weer met nieuws uit Oostenrijk. Gisteren zijn we met zn tweeen gaan raften. Mijn vader en ik, mijn moeder had niet veel zin. Om twee uur in de middag moesten we bij OutdoAdventures zijn. Daar kregen we een Ikea tas waar we alle spullen in moesten doen. Wetsuit, vest, waterschoenen, reddingsvest en een helm. Toen gingen we op weg naar de rivier. Daar zat extra veel water in omdat het geregent had. Toen moesten we alle spullen aantrekken. Dat moest gewoon op een grasveldje. Toen moesten we in de boot gaan zitten. Daar kregen we instructies over hoe we moesten peddelen en welke commandos je had. Ook leerde je hoe je mensen uit het water moest helpen als ze uit de boot vielen. We hadden vijf commandos: Forward (vooruit), Backward (achteruit, dat was heel lastig), Left Backward (dan moest links achteruit en rechts vooruit), Right Backward (precies andersom en Stop. Het water was heel wild. En als het ruistiger was moest je allerlei rare opdrachten uitvoeren. Iedereen moest ook een keer in het water springen (ik ook dus). Na anderhalf uur waren weer terug aan wal. Nu hebben papa en ik allebei spierpijn.

Tot de volgende keer maar weer!!!

Groetjes van de van Luikjes

• 30 Juli 2009 - 11:16

Carolien :

Hoi de van luikjes,
    Hier een krabbel uit Denia.
    In jullie reisverslagen lees ik dat jullie al veel leuke dingen gedaan hebben. Heb je ook nog leuke foto´s ??

Gr. de Ansjovisjes

• 04 Augustus 2009 - 11:51

Miek:

hoi
    ik ken jou niet, maar ik zie dat je in zell am see op vakantie bent en dat je bent wezen raften. ik ga ook over een poosje naar Zell am See en wil graag raften.
    waar hebben jullie geraft?
    groetjes miek