Tussendoor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Selina - WaarBenJij.nu Tussendoor - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Selina - WaarBenJij.nu

Tussendoor

Door: Selina

Blijf op de hoogte en volg Selina

31 Juli 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

We hebben toch nog even tijd gevonden (tussen het eten & zwemmen door) om nog even een snel verslag te geven van wat we de laatste dagen hebben gedaan.
De twee/drie dagen na Mulu hebben we niet veel gedaan.
Aan de overkant van het hotel hebben we heerlijke vis & spareribs gegeten.
Gisteren zijn we weer met de familie (vooral Jenny's familie) Chinees gaan eten.
Wat heerlijk was, met een varkenspoot & kipnuggets met thaise saus.
Vandaag (gisteren ook heel eventjes eigenlijk) hebben we Miri een beetje verkend.
We hebben over een markt gelopen met vissen die nog half leefde, winkels met een heleboel tassen & schoenen, de fruit en groentemarkt en nog veel meer leuke winkeltjes.
En natuurlijk weer een gekneusde teen (weer voor mij, dit keer links), helaas.
Nu zitten we in Piasau Camp, na weer een heerlijke maaltijd.
Deze keer Mexicaans, met burrito's & salsa enz. & en taart met ei en mango (rare combinatie, dat wel, maar wel heel lekker).
Morgen gaan we dim sum eten in het Grand Palace Hotel, dat belooft ook weer wat.
Foto's komen nog, die hebben we hier niet bij ons.
Bij de vorige reisverslagen zijn overigens ook weer wat foto's bijgezet van de grotten & de bruiloft.
Maandag gaan we weer verder naar Kuching, we weten niet of we daar internet hebben maar we zullen zo gauw mogelijk weer wat van ons laten horen.
Selina, Gert & Marja

• 31 Juli 2010 - 14:33

De Visjes...:

Zo te lezen zijn jullie na terugkomst enkele kilootjes zwaarder.... geworden, dus dat wordt weer ...... :-). In ieder geval krijgen wij na het lezen weer zin in Chinees; misschien vanavond maar gaan wokken....:-).
    In ieder geval nog veel plezier de komende weken!

• 31 Juli 2010 - 14:57

Wendy:

Hoi,
    Als jullie maar niet als kneusjes thuiskomen!

Gr Wendy en Willem